Page tree

EN



Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Content Layer
id743779752
Content Column
width100%
id743779753
Content Block
border-width0
id743779755
Условия использования

Лицензирование

  • Для хостинга на 25 пользователей и больше, вы должны предоставить лицензию на продукт. Лицензии на 10 пользователей предоставляются нами (не включая лицензии для плагинов).

Terms of use

Licensing

  • For using hosting for 25 users or higher you have to provide a license for Product. Licenses for 10 users are provided by us (not including licenses for add-ons).

  • You can provide your license or

    Вы можете предоставить лицензию или 

    purchase any license through us.

  • All licenses can be bought with one-time payment or with installment payment plan.

  • Installment payment plan is requires 12 months hosting contract. After the end of the contract you can get your license or prolong it usage on our hosting.

  • Все лицензии можно приобрести с единовременной оплатой или с рассрочкой платежа.

  • Для рассрочки является обязательным контракт на хостинг на 12 месяцев. После окончания контракта вы можете получить лицензию или продлить срок ее использования на нашем хостинге.

  • Также для любых плагинов нужны лицензии

    Any add-ons need licenses as well

    .

  • Teamlead's add-ons licenses

    are provided for free

    предоставляются бесплатно.

System Administrator Privileges

Привилегии системного администратора

  • Мы даем клиентам права системного администратора

    We give to clients system administrator rights

    (jira system administrator).

    You will be able to install any add-ons, services, listeners

    Вы можете устанавливать любые плагины, сервисы, слушателей, SMTP/POP

    and other

    и другие "

    dangerous

    опасные"

    stuff

    вещи:)

  • But we can get access to your system with administrative purpose

Support

  • All requests about hosting work, add-ons installation, products consulting and others should be registered in our Online HelpDesk system. In case of unavailability of online system, you can leave requests about system or module fail trough the phone. 

  • Hosting client get access to Online HelpDesk system right after hosting instance installation. All hosting clients are serviced under SLA-4 support level. 

  • Adding to your instance an add-on
    • Но мы можем получить доступ к вашей системе с административной целью

    Поддержка

    • Все вопросы о работе хостинга, установке плагинов, консультация по продуктам и т.д. должны быть зарегистрированы в нашей онлайн системе HelpDesk . В случае недоступности онлайн системы, вы можете оставить вопрос о системе или неисправности модуля через телефон. 

    • Клиент хостинга получает право доступа к онлайн системе HelpDesk после установки инстанса. Все клиенты хостинга обслуживаются в соответствии с уровнем поддержки SLA-4. 

    • Установка на ваш инстанс плагинов без настройки - бесплатна. Работы по настройке продукта или любого плагина - платная услуга и производится после оценки и получения оплаты.  

    without setting up is free. Works on setting up Product or any add-on is a paid service and made after estimation and getting payment.
     

    Maintenance

    • Your instance backup is performed daily form 3 up to 4 AM. At this time your system could be unavailable. All backups  are stored for 2 weeks.

    • Instances version updates are made under support request, but not often than once per 3 months. Updates are made only if there is version x.x.1 or higher or if there is critical bugfix versions.

    • After payment delay your instance will be unavailable in 5 days. You will get access to your instance in 1 day after payment.

    • All data are stored for 3 months after paid period is ended. In 3 months all data are deleted.

    • After end of hosting you will get backup of your data. 

    Your domain

    • On default your instance will have domain name like  jira-youcompany.teamlead.ru (example jira-fsb.teamlead.ru)

    • If you would like to use your own domain (like jira.fsb.ru), please make support request

    Content

    • All content on your instance must conform with Russian and European Union legislation

    • Placement of pornographic or extremist materials is prohibited. 

    • SPAM-mailing is prohibited.

    • Instance will be stopped after first violation and deleted after second violation.  


     

    ...